Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Educación, Arte, Comunicación: Revista Académica e Investigativa
  • About
    • Presentación y alcance
    • Indexaciones y Bases de datos
    • Cuerpo editorial
    • Características de las contribuciones
    • Procedimiento para el envío y de la evaluación
    • Código de ética
    • Gestión editora
    • Política de acceso abierto
    • Política de preservación digital y de difusión científica
    • Política sobre derechos de autor
    • Submissions
    • Exención de responsabilidad
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Current
  • Archives
  • Announcements
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 12 No. 2 (2023): 12 (2) Julio - Diciembre 2023

Vol. 12 No. 2 (2023): 12 (2) Julio - Diciembre 2023

					View Vol. 12 No. 2 (2023): 12 (2) Julio - Diciembre 2023
Published: 2023-12-19

Full Issue

  • HTML (Español (España))
  • PDF (Español (España))

Artículos

  • The pragmatic paradigm as an epistemological foundation of mixed research. Systematized review

    Fidias Arias
    11-24
    • HTML (Español (España))
    • PDF (Español (España))
  • The Feat of '41 and The Speech to the Champions by Andrés Eloy Blanco

    Gloria Rebeca Mota A.
    25-35
    • HTML (Español (España))
    • PDF (Español (España))
  • Participatory universes: the symbolic principle of mythical consciousness in Boris Tocigl Sega's novel Philosdendrom

    Alejandro Useche
    36-47
    • HTML (Español (España))
    • PDF (Español (España))
  • Nothing is what it seems: the book object as an aesthetic experience of learning

    Ángel Darío Jiménez Gaona
    48-61
    • HTML (Español (España))
    • PDF (Español (España))
  • Physics performance of high school students in Ecuador: Ser bachillerato, 2020-2022

    Ronny Cabrera Tituana, Andrea Carrión Herrera
    62-76
    • HTML (Español (España))
    • PDF (Español (España))

Developed By

Open Journal Systems

Language

  • Español (España)
  • English

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

visitas

Visitas

contadores de visitas

Redes sociales

    

Keywords

Make a Submission

Make a Submission

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Contador de visitas

La Revista Educación, Arte y Comunicación (EAC) es una publicación de la Universidad Nacional de Loja, Ecuador. Se publica semestralmente (junio y diciembre) y se centra en estudios epistemológicos disciplinares e interdisciplinares vinculados con la Educación, el Arte y la Comunicación. 

Mail: revista.feac@unl.edu.ec
Link: https://revistas.unl.edu.ec/index.php/eac
 

ISSN versión en línea: 2602-8174

ISSN versión impresa: 1390-9029

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.